Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 8

1
ISBN:3-589-21566-6
Autor(i):Jank, Werner ; Meyer, Hilbert
Naslov:Didaktische Modelle / Werner Jank ; Hilbert Meyer
Izdanje:5., völlig überarbeitete Auflage
Impresum:Berlin : Cornelsen Scriptor , 2002
Materijalni opis:399 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 364-389: Literaturverzeichnis. - Str. 390-399: Personen- und Sachregister
Ključne riječi:didaktika
UDK:811.112.2.37.02
Signatura:GE J-387
Inventarni broj:33505
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za germanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/germanistika
MFN:3240

2
ISBN:953-98389-9-1
Autor(i):Meyer, Hilbert
Naslov:Što je dobra nastava? / Hilbert Meyer ; [prijevod s njemačkog Vladimir Adamček]
Impresum:Zagreb : Erudita , 2005
Materijalni opis:190 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: Was ist guter Unterricht?. - Bibliografija: str. 174-190 i uz tekst
Ključne riječi:metodika nastave
UDK:371.3
APA CC:3530
Ostali autori / urednici:Adamček, Vladimir
Signatura:3530 2005 MEY
Inventarni broj:347/2005, 348/2005, 349/2005, 350/2005, 351/2005
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za psihologiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/psihologija
MFN:5256

3
ISBN:953-6101-50-5
Autor(i):Meyer, Hilbert
Naslov:Didaktika : razredne kvake : rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole / Hilbert Meyer ; s njemačkog preveo Vladimir Adamček
Impresum:Zagreb : Educa , 2002
Materijalni opis:237 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 57
Napomena:Prijevod djela: Türklinkendidaktik : Aufsätze zur Didaktik, Methodik und Schulentwicklung. - Bibliografija iza svakog poglavlja i uz tekst. - Kazalo
Ključne riječi:didaktika * pedagogija * metodika
UDK:37.02
Inventarni broj:1311/04, 1312/04, 1313/04, 1314/04, 1315/04
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest
MFN:3580

4
ISBN:3-466-30112-2
Autor(i):Meyer, Hilbert L.
Naslov:Einfuehrung in die Curriculum-Methodologie / Hilbert L. Meyer
Impresum:Muenchen : Koesel-Verlag gmbH , 1972
Materijalni opis:256 str. ; 21cm
Jezik:njemački
Napomena:str. 241-253: Bibliografija
Ključne riječi:pedagogija
UDK:37
Signatura:PE A 777
Inventarni broj:17084
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3134

5
ISBN:3-589-21566-6
Autor(i):Jank, Werner ; Meyer, Hilbert
Naslov:Didaktische Modelle / Werner Jank, Hilbert Meyer
Izdanje:5. Auf
Impresum:Berlin : Cornelsen Verlag Scriptor GmbH & Co. , 1991 (1. izdanje)
Materijalni opis:399 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:njemački
Napomena:Str. 364-389: Bibliografija
Ključne riječi:didaktika * didaktički modeli
UDK:37.02
Signatura:PE 37.02 JAN d
Inventarni broj:17023, 18034
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:3011

6
ISBN:953-98389-9-1
Autor(i):Meyer, Hilbert
Naslov:Što je dobra nastava? / Hilbert Meyer ; preveo s njemačkoga Vladimir Adamček
Impresum:Zagreb : Erudita , 2005
Materijalni opis:190 str. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: Was ist guter Unterricht?. - Str. 174-190: Bibliografija
Ključne riječi:metodika nastave
Sažetak:<Deset obilježja dobre nastave>, <Vježbe za promišljanje>, <Teorijski okvir>
UDK:371.3
Namjena :PS-ispitna literatura
Signatura:PE 371.3 MEY š
Inventarni broj:17624, 17854, 17855, 17856, 17956, 17957, 17958
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:328

7
ISBN:953-6101-50-5
Autor(i):Meyer, Hilbert
Naslov:Didaktika razredne kvake : Rasprave o didaktici, metodici i razvoju škole / Hilbert Meyer ; [preveo s njemačkog: Vladimir Adamček]
Impresum:Zagreb : Educa , 2002
Materijalni opis:237 str. : ilustr. ; 24 cm
Jezik:hrvatski
Nakladnička cjelina:Educa ; 57
Napomena:Prijevod djela: Turklinkendidaktik: Aufsatze fur Didaktik, Methodik und Schulenwicklung. - Bibliografija nakon svakog poglavlja. - Str. 235-237: Kazalo
Ključne riječi:didaktika * metode podučavanja
Sažetak:<Didaktika i metodika>, <Što je didaktika>, <Nekritička uporaba pojma preuranjenosti kao didaktički problem>, <Teškoće u usvajanju didaktičkog teorijskog znanja>, <Pledoaje za ponovno oživljavanje frontalne nastave>, <Didaktika razredne kvake>, <Razvitak škole i profesionalizacija>, <Što je škola koja uči>, <Razvitak nastave kao temelj razvitka škole>, <Profesionalizacija u izobrazbi nastavnika>
UDK:37.02:371.3
Signatura:PE 37.02 MEY d
Inventarni broj:16795, 16796, 16797, 16798, 16799, 18171, 18172, 18409, 18410
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija
MFN:226

8
ISBN:953-98389-9-1
Autor(i):Meyer, Hilbert
Naslov:Što je dobra nastava / Hilbert Meyer ; [prijevod s njemačkog Vladimir Adamček]
Impresum:Zagreb : Erudita , 2005
Materijalni opis:190 str. : ilustr. ; 21 cm
Jezik:hrvatski
Napomena:Prijevod djela: Was ist guter Unterricht?. - Str. 174-190: Bibliografija
Ključne riječi:didaktika * metodika * nastava
UDK:371.3
Signatura:TA 37 MEYER š
Inventarni broj:19099
Vrsta građe:knjiga
Knjižnica:Knjižnica Odsjeka za talijanistiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/talijanistika
MFN:11366

Upit: PersonalName_swish=(Meyer Hilbert )

login